Op zoek naar informatie over onze diensten, werkwijze of tarieven? Grote kans dat je vraag al eens eerder is gesteld! Bekijk onze veelgestelde vragen voor snelle en duidelijke antwoorden. Vind je het antwoord op je vraag niet terug? Geen probleem! Neem gerust contact met ons op via de contactpagina. We helpen je graag verder.
Bij Tibi is een opdracht via het systeem leidend. Want zonder opdracht, geen dossier, dus ook geen afspraak en ook geen oplevering. Maar wees gerust, schiet de opdracht in en bel gewoon met de fotograaf/ leverancier. Dan kun je door.
Afhankelijk van jouw wensen hebben we in ons bestelsysteem allerlei producten en diensten. We hebben de echte basisdiensten samengevat in 3 pakketten.
Alle producten/ diensten zijn afzonderlijk bestelbaar maar gecombineerd in een pakket zijn deze voordeliger.
Stuur de fotograaf bij voorkeur een bericht via het systeem. Dit kan bij de chatbox als de opdracht is ingeschoten. Je kunt de leverancier natuurlijk ook een whatsapp bericht sturen. De fotograaf/ leverancier zal een bericht terug sturen of terugbellen. Na het inplannen van de afspraak met de leverancier zal deze de afspraak in het bestelsysteem bevestigen.
In je dashboard bij je opleveringen. Daar vind je je opgeleverde bestand(en). Let op opdrachten komen meestel in delen binnen. Hangt vanaf wat het eerste klaar is. Dus je kan meerdere mails krijgen voor verschillende opleveringen.
Heel eenvoudig zoals je gewend bent bij de meeste online account. Klik je op “wachtwoord vergeten” en kies een nieuwe.
Ja, dit is het concept van Tibi. Tibi zorgt voor een vaste fotograaf/ leverancier. Mocht deze niet kunnen dan zal er in overleg een vervangende fotograaf ingeschakeld worden. Zo bouw je een relatie op en blijft de samenwerking zo persoonlijk mogelijk.
Zoveel als nodig en zoveel als de fotograaf in het afgesproken tijdbestek kan maken. Doorgaans is de fotograaf 1 uur aan het fotograferen. Wanneer de woning goed is voorbereid kunnen er meer beelden worden gemaakt. Na het inlezen van de beelden maakt de fotograaf een selectie. Deze selectie zal worden aangeleverd door de fotograaf. Alle gemaakte foto’s worden doorgaans aangeleverd via ons bestelsysteem.
Moeten is een groot woord, maar het is wel lekker om een opgeruimde woning in beeld te brengen. De fotograaf zal de puntjes op de I zetten maar deze is niet verantwoordelijk voor een opgeruimd huis. Bij het plaatsen van de opdracht wordt er een “Voordat de fotograaf komt” document verstrekt. Deze is ook via de link te downloaden.
Mail aan administratie@tibimedia.nl en verzoek om een prijslijst bij Guus of Huub.
Bij Tibi werkt het net even anders. Het snelst kom je in contact met onze professionals via je Tibi login. Bij de opdracht kan je een bericht schrijven aan bijv. de fotograaf. Deze krijgt onmiddellijk een bericht en neemt contact op zodra het kan.
Tibi heeft een coöperatieve visie. Samen is leuker dan alleen. De leveranciers van Tibi hebben hun eigen bedrijf en kunnen samen met Tibi onbezorgd ondernemen. De klanten van Tibi kunnen een relatie opbouwen met de leverancier en Tibi zorgt voor een eerlijk tarief. De leverancier heeft volledige vrijheid om zijn opdrachten in te plannen en hoeft aan Tibi geen verantwoordelijkheid af te leggen. Daarnaast zal Tibi altijd voor passende vervanging zorgen bij ziekte, vakantie of afwezigheid.
Het makkelijkste is als je mailt naar dennis@tibimedia.nl met je vraag. Kan het niet wachten bel dan naar 023-3031630.
Na lancering van ons totaal vernieuwde platform, komt hier een uitgebreide support vraag & antwoord.
Natuurlijk kan het zijn dat je nog steeds met een vraag zit. Schroom dan niet om contact met ons op te nemen.